Kastella

2008-03-24
15:20:47

Frida Gästbloggar.

Hej, jag hade tänkt att berätta lite om Karoline, haha ne jag skojar, det får bli någon annan gång :) Snart ska jag, karo, moni och malin bege oss till..? Någon stans ska vi och titta på film och baka ?  A så mycket vet jag.
Inatt sov jag och karo hos malin. De försökte göra en video till bloggen, som var enligt dem svårt. Efter en timme hade de fortfarande inte fått någon bra, så de gav upp haha ! Vi snackade även med Moni i telefonen, mycket trevligt, som alltid :) Nu ska jag ge tillbaka bloggen till karo..

/ FridaKaros andra hälft ;)





Gå härifrån jag slår dig.. jag och mina grabbar, grabbar ?


Kommentarer:
#1: Moni. :)

hahah frida. Din humör är på topp :P Grabbar, GRABBAR :O .Hahah xD . De heter andra HALVA och inte HÄLFT xD ahah sucker :D

2008-03-24 @ 15:39:12
#2: Frida.

nee för jag e hennes anddra hälft ;D jag vill ju itne var ngn annans halva ;P ahahxD

2008-03-24 @ 15:41:11
#3: kastella

Haha ni e ju efteblivna båda två :)

2008-03-24 @ 17:43:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: