Kastella

2008-03-20
07:07:27

God morgon :)
Ska med bussen som går 16 över så jag får skriva lite snabbt bara.
Dagen kommer börja med långtråkig mentalträning man döööör så
tråkigt är det. Sedan blir det väl ca. 2  ämnen till eller nåt, så sjukt jag
har haft samma schema i 1 år snart och har fortfarande inte lärt mig
det :S . Efter skolan så är det loooooov :). Vet dock inte vad som händer
än får la se vad som kommer upp. Ska nog vara med Frida på lör iaf myss.

Idag kommer Becka till skolan efter 1 vecka i sapnien :D . saknat babe <3
Hon kom hem igår och sedan ska hon gå 1 dag i skolan sen har hon lov i
en vecka igen. Kan det bli bätte? :O 

Molle checkade du TopModel denna gången ? haha

Nu ska jag nog dra mig lite smått men vi hörs väl senare antar jag :)
Bjuder på Baby Bash - Suga suga med :) enjoi

 
pusspuss<3

Kommentarer:
#1: Moselle!

jag kollade på topmodel idag ;P .. tror det var reprisen ?;P

2008-03-20 @ 18:23:17
#2: kastella

Haha okej de e ju bra :)

2008-03-20 @ 23:39:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: