Kastella

2008-03-29
15:39:23

Igår/idag
Hejsan orkade inte skriva ett inlägg igårkväll när jag kom hem jag var sååå trött så jag gör de nu istället. Igår var jag ju med flickorna det blev inget festande så vi åkte och fikade på Claras det var gott as always. Efter det så visste vi inte vad vi skulle göra så vi gick neråt stan. Det var inte så mycket folk där konstigt :S . Så vi gick in på mcdonalds och beställde mat XD så jävla tjocka är vi ^^  Vi satt väldär till typ halv 1 eller något sen åkte vi hemmåt. När jag kom hem så satt jag vid min lilla dator en stund sedan så blev det sängen.


Frida&malin             Malin & jag & Moni    Malins&Mina kakor

Här kommer bilder på det jag köpte igår :P




1. Tröjja från Carlings 399 kr
2. Christina Aguilera Parfym 360 eller nåt
3. Linne från H&M 69.50kr


Idag har jag varit och fikat på a6 med mamma, Laila och Anna sedan har vi gått och kikat lite :P
Snart ska jag nog vara med någon eller några vänner får la se vad dom säger.

Ikväll är sista dagen då man kan göra något kul under lovet och jag vet inte riktigt vad viska göra återkommer om det. Vad ska ni hitta på ikväll?

Vi hörs sen :)

Kommentar:
#1: lindis

den bakgrund du har på din blogg, den har jag som tapet i mitt sovrum :)
sjukt fin :)
krambanan !

2008-04-01 @ 15:17:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: