Kastella

2008-03-01
22:25:59

Kassidy Gästbloggar

I med att karo gästbloggade min blogg, så ska jag inte vara dålig utan.. Jag gör detta med!
Jag sitter i hennes datarum som är en gaderob under trappen, med en ställning med kläder och en hall. Just nu sa hon "Vad blond han är" och sa det till icke utlänning, fast jag har inget emot dem. Curry är gott .. Men vitlök är bara gott i mat. Ursäkta mig.

Karo har hörlurarna upp och ner, hon är knäpp och går på Gin, samt Vodka med en blanding av Jordgubbs dricka med Citron skivor och HASH! Just nu sa karo "Åh herregud" Och nej hon är inte troende. Eller är hon det?
- Är du troende?
- Ja det är jag.
( Jaja, då så är hon det.. Karo ställer du på kyrkan på söndag?)



Jag ska lägga in TRE bilder på karo som liten:
OBS: Hon ville bara bjuda på en, tråkmåns. Dåligt av henne! Usch...

image50
Här har vi Karro som mini baby, hon är nog sju år?
Visst är hon söt?:)

(CITAT:)
Karro visar upp en fjortispoäng till mig, som hon hade gjort. Hon fick 37,5% och så säger jag:
Elvira - Haha, fick du så mycket? Jag fick bara 18, nånting %.
Karro - Ofta, du kan inte vara mindre fjortis än mig.

Taskiga karro har sagt sitt.

/ Kassidy, besök min speciella fasion blogg (klicka här så blir du kär)

Kommentarer:

HAHAH jag är så bääst

2008-03-02 @ 01:53:51
#2: Kastella

Haha vi kan ju låssas iaf ;)

2008-03-02 @ 12:35:54
#3: moselle

Vad har elvira emot kristna ? :O

2008-03-02 @ 16:27:52
#4: Kastella

Jag vet inte :S . du borde fråga henne :) medela mig sen :)

2008-03-02 @ 16:42:31
#5: Elviraaan

Jag har inget emot kristna malin.. usch.. varför säger du så?

2008-03-02 @ 17:33:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: