Kastella

2008-03-12
18:21:38

Kort inlägg !

Skriver lite snabbt nu för jag ska snart åka och dansa :)

Idag har det varit skola hade sovmorron :) . Alltid lika skönt
Hände väl inget mer kul .. inte vad jag kommer på iaf.

Jag slutade vid 14.10 och tog bussen hem till mormor för att käka
sedan slappade jag en stund och vid halv 4 kom mamma och hämtade
mig. När jag kom hem så hjälpte jag pappa att åka iväg med massa möbler
och nu sitter jag här.

Ska dansa då vid 19.00 har funderat typ i 20 min nu om jag orkar cyckla
för det känns lite onöigt att åka buss 1 hållplats ;) . men ajg är ju lat XD

Senare är TOPMODEL !!!!
I detta avsnitt Benny Ninja lär tjejerna posera och de måste sätta sina nuvunna kunskaper på prov samtidigt som de hoppar från en trampolin. När tävlingens vinnare koras blir de andra deltagarna avundsjuka.



Idag fyller Markus 18 år med GRATTIS på dig =)... såå avensjuk !
 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: