Kastella

2008-03-08
12:55:43

Kväll Hos elvira!
Idag hade jag skola igen slutade halv 4 så jävla seeegt
fredagar vill mansluta tidigt på lixom !?! Efter sista lektionen
så kom min kära mamma och hämtade mig och vi stack hem
till mitt lilla hem och hämtade min väska, plånbok och mp3 :)
Vill bara medela att jag har VÄRDLENS sötaste snickare hemma
hoss mig nu vet ni. ska inte säga för mycket nån kanske vet vem de
e haha.

Efter besöket hemma så åt vi lite och sedan på kvällen så stack
jag till lilla Elvira. Vi kollade på tv och sedan såg vi Världanas krig också
jag hade inte sett den. Tog en jävla massa cepi bilder också.
Sedan ringde vi till "lite" folk och skit men INGEN ville svara :(
"buhu". När jag kom hem satt jag lite vid datan och sedan fick
det bli sängen för min del.

Mysig kväll med Elvira <3 :) 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: