Kastella

2008-03-27
00:54:52

Min dag
Idag har min blogg varit helt cepig, kanske har eran varit det med?
Jag har inte kommit in på bloggen :(

Iaf. Min dag har sett ut såhär
* Först vaknade jag typ vid 8 eller nåt av att målaren och elektrikmannen
var här och bankade.

* Sedan åkte jag, mamma och pappa och köpte matsalsbort .

* Efter det så snackade jag med Elvira och hon frågade mig om jag ville
hänga med på HV och självklart tackade jag jaa :D . Min första Hv match

Vid 18.26 tog vi bussen upp till kinnarps och där inne intog vi våra plater
F 163 och 164. Det var riktigt skojj och jag ska LÄTT gå på fler matchen.
HV vann med 2-1 i pausen stack vi och träffade Sandra i sin lilla kiosk tack
till dig ! :)

* Efter detta så Kom min syster och hämtade oss och lämnade oss hoss
elle. Där vi mös och åt glass :) 

Nu kom jag precis hem jag GICK faktiskt hela vägen från elvira och hem 
Men det var kallt :(  Nu ska jag gå och lägga mig för att jag ska till docktorn
tidigt imorgon.

Hoppas ni har haft en bra dag :) puspuss 

Lite bildr från dagen :)


1. Jag egot själv
2. Weei Matchen är igång min kamera dog dock efter några minuter :(
3. Sandra som är inringad haha jag somade extremt mycket eftersom
    att hon stog på andra sidan ^^
4. Jag och Elle har bestämmt oss för att jobba med att köra sånnadär
    aa va de nu är för nått :)

Kommentarer:
#1: malin

ja jag vet.. helt underbar =) allt bra med dig?

2008-03-27 @ 07:54:49
#2: malin

sitter bara och väntar p åatt dra till frissan :D du?

2008-03-27 @ 10:34:35
#3: Zandrea

blogg.se har drygat ;/ usch!

2008-03-27 @ 12:57:11
#4: malin

kolla in bilder på löshåret nu och säg vad du tycker :D

2008-03-27 @ 19:02:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: