Kastella

2008-03-25
21:25:06

Våffeldagen!
Nu sitter jag här med lilla moni och vi ska snart äta våfflor.
Monicas mamma hade lämnat våfflor här hemma så jag och Moni började laga utan att vi visste att det var självaste våffeldagen idag :). Men nu vet vi . och snart ska vi äta ... Vi var uppe på a6 innan somsagt och jag skulle köpa min mascara och jag blev lite rädd först för att den var slut både H&M och Lindex alltså måste det ju vara något bra ? :)   men vi hittade den sedan på Kicks så det blir nya ögon imorron ;)...
Nu har vi precis kollat på So Do You Think You Can Dance den lille snubben var ju bara sååå bäst!
image143
Aah det får räcka såhär vi hörs senare pusspuss

image144
Ät mycket våfflor dom sista 2,5 timmarna :)

Kommentar:
#1: malin

haha ja =) lycak till med mascaran =)

2008-03-25 @ 21:38:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: