Kastella

2008-05-28
23:03:57

Bal och stuff :)
Hopp dagen började som sagt med skola och jag slutade 14.15 sedan stack jag och Sandra ner till stan och käkade på mackmakeriet samt kollade lite i butikerna. Sedan åkte jag hem och var hemma typ i 40 min. Sedan skulle jag ner till stan igen för att kolla på sötisarna när dom gick på balen. så jag , Malin och Sandra tog en bra plats för att vi skulle ta kort :) Ni var as söta allihopa <3.  Längtar tills det är min tur :)

Me & Möllz               Sandra                Ida,Moni,Mickis och nån .

Tilda och jakob!
1.2.3.4.5.
1. Deras fina bil. 
3. Aww så sött !
5. älskar hennes hår !


Jejja & Robin :)

Så söta ! <3             Nawww                Älska hår hår hår ! <3

Lite andra fina par :)
1.2.3.4.
1.Lina&hennes pojk       
2.Madde &hennes pojk      
3.Diana&kikki                
4. Älskar denna klänningen !

Efter det så gick vi till Jc för att det va rea halva priset i hela butiken. Detta var dock när alla de andra affärerna hade stängt så TRO MIG det var fan proppfullt där inne. Man kunde knappt röra sig. Stog i kö i ca 2 timmar för att köpa 2 linnen Lyckat karro :O.  Linnerna kostade 149 kr tillsammans :)

FOOOOLK!!!! :O                Malin i kön !                      Mitt köp                 Mitt köp

Efter stan så åkte vi hem till dunkies place med molles mamma och hans pappa. Där vi grillade korv och skrattade XD. Och sedan blev det hem för att kolla på pussycatdolls såklart ;)

Nu ska jag snart sova pusspuss godnatt <3

Kommentar:
#1: Malin!

Dem var as söta! :D

hahaha köade i två timmar ;)

2008-05-29 @ 17:57:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: