Kastella

2008-05-03
02:41:44

Chill fredag?
Kom precis hem eller jag har hunnit sminka av mig och bytt om.
Idag har jag varit med Malin haha förvånade? ;) .
på dagen spenderade vi mycket tid med ingemar och hand vän. Mycket
trevligt hihi sedan när klockan var typ 23.25 så bestämmde vi för att göra
något av kvällen så vi satte oss på busen för att åka och fika. När vi kom till
coffe by geroges så såg vi att dom stängde om 20 min så vi tyckte inte att de
var någon ide att slösa dom pengarna på att vräka i sig något så vi stack till
shell i huskvarna och tog en varm choklad istället XD Sedan ringde Danne och
sa att vi skulle komma till björn och chilla lite med dom så vi åkte dit och sedan
var vi där till 01.26 då våran buss gick hem =)

För er som inte orkade läsa så kommer korfattat här XD :
- Satt hos molle
- Åt grekisk sallad 2 ggr
- Åkte till shell och drack varm choklad
- Stack till killarna

Nu sitter jag och för in bilder på min dator här är några från idag:


 
Min mamma åker till Spanien imon eller idag. Hon ska väcka mig klockan 06.00
imon någon som är avis? :P . Jag vill med åka nu jag längtar så jävla mycket.
Men jag kanske ska åka ner om 2 veckor med min pappa och stanna från tors-sön.
Hoppas bara att jag får de =). Kommer sakna min mamma så jävla mycket alltså !
Men så ni vet så kommer det inte vara lika mycket bilder nu i en vecka framöver^^

SAKNA VÄRME !

Nu ska jag sova så jag kommer upp imon så jag
kan säga hejdå till min lilla mor =) godnatt ^^

Kommentar:
#1: maaalin

hihi sovgott :D du behöver sömnen, för imorgon ska vi ha RIKTIGT ROLIGT!

2008-05-03 @ 03:15:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: