Kastella

2008-05-17
19:36:10

Detta var igår!

Hopp lite om gårdagen då!
Jag åkte till malin somsagt och dit kom också Elvira. Vi chillade och snackade massa tjejsnack det var mysigt. Sedan drog elle. Efter det så försökte vi komma på något att göra så vi stack till Linus en sväng . Vid 01.00 så bgav Jag och Malin oss in mot stan för att käka och på vägen träffade vi Danne, Kenny, Emanuel m.m. på evergreens. Dom var där för att äta lite nattmat och sedan skulle dom hem för att sova.. idag stack dom nämligen till Moshpit så jävla kul jag vill också dit =). så det var ganska gött att träffa dom en stund nu innan.

Vi gick neråt stan och stannade på McDonald´sför att hälsa på Lina och äta glass =) vi satt där i typ nån timme och sedan gick vi hem igen. Det var lite folk på stan iaf ....

Sedan sov jag hos Malin ^^ <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: