Kastella

2008-05-02
11:47:07

Ett kort inlägg.
Sitter och kollar på So You Think You Can Dance. Missade hälften av pogrammet igår så jag tar igen det nu. För er som inte vet så ÄLSKAR jag dans ! . Det är det bästa som finns^^ Och det är ju bara så grymt bra koreografier i det programmet ! Kärlek till dom ! :P haha 

Så vad händer idag då... Ingen aning än. Malin skulle ringa mig när hon kom hem från vip men det var ett väldigt långt besök där haha så jag kanske ska va med henne eller något. Det är så Sjukt tråkigt väder idag :/

Hoppas ni får en bra dag iaf :) jag åtrkommer nog senare ^^

Kommentarer:
#1: Jen

Taaaack (:

2008-05-02 @ 19:01:27
#2: maaalin

klart du ska va med mig ;)

2008-05-03 @ 02:04:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: