Kastella

2008-05-24
01:02:04

fredag!
Skolan var tråk som alltid. Va as trött idag. Fick reda på mitt prov som jag gjorde i mån jag fick MVG såklart :) . bara för att jag är bäst :D haha.

Efter skolan så stack jag hem en sväng och sedan cyklade jag till Frida där molle var. Vi solade på studsmattan och tog massa kort XD. (lägger in imorgon) Sedan så bestämmde vi  oss för att fika så vid 22.28 anläde vi till Geroges.(elvira var också med) =) Efter detta så träffade vi min syster på june och stog och snackade med det gänget en stund medans vi väntade på bussen till huskvarna. Jag och Molle blev sedan dissade! så vi åkte upp en sväng och sedan så stack vi hem...

...och nu sitter jag här :)

imorgon ska vi fan ha kul . Nu har det varait slappt i 2 helger :) .  Men jag tror jag ska checka lite Tv nu :P .
Godnatt <3

Kommentar:
#1: maaalin så klart

imorgon ska vi ha kul :D

2008-05-24 @ 01:15:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: