Kastella

2008-05-08
07:11:10

Gårdagen

Blev inget inlägg igår det var dåligt av mig. Jag slutade vid halv 2 eller något och drog hem och käkade . Sedan kom Malin till mig på CYKEL ^^ . hon är duktig. Vi gick ut på min baksida och solade, lyssnade på musik och åt glass. Kan det bli bättre? Älska vädret nu !

När vi kände att det blev FÖR varmt så bestämmde vi oss för att åka moppe haha. Jag har inte suttit på min moppe sen i typ aa det var  riktigt längesen. Så vi åkte iväg och köpte chips och dip. Det var skojjsigt.
image304
                              

Är den bara FÖÖR snygg ;) ?


När vi kom hem musade vi i oss den ena chipspåsen och sedan gjorde vi oss klara för dansen, dit vi JOGGADE. Alltså vi har blivit såå hurtiga eller vad det heter haha . Men det är skojj.

På dansen gjorde vi inget speciellt haha snackade och dansade. Och sedan JOGGADE vi tillbaka igen. och när vi kom hem vid 21.00 så började TopModel och vi käkade upp den andra chipspåsen så vi kan ju säga att kalorierna gick gämt upp där haha. 

Efter myggan så gick jag och la mig ! :P 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: