Kastella

2008-05-08
08:40:35

Glömta det viktigaste !
Glömde skriva om nationella som vi hade igår. Men det gick verkligen SKIT.
När vi satt där och gjorde det så tyckte jag att det kändes as bra och allt. Jag blev klart as snabbt som vanligt och fick sitta och vänta lite. Sen när jag kom ut och började snacka med alla så upptäckte jag flera fel men jag trodde ju inte att det var så speciellt mycket fel. Sedan mötte vi Magnus (våran mattelärare) och han sa att jag bara fick 1 påäng och lollo två men jag trodde att han skojjade så jag typ skrattade och sa: hur kommer du ihåg det ? då sa han för att ni fick så fruktansvärt dåligt och jag trodde ni skulle få bra. Så vi hängde med in på hans kontor och då kollade han vad vi fick jag fick 3 jävla pyttesmå påäng. Jag blev arg !. men men  det är ju ett prov nästa vecka också får hoppas att det går bättre påå det provet jag behöver få 17 påäng för att få G . Tror ni jag lyckas?

Hur bra gick det för er?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: