Kastella

2008-05-01
13:46:50

GRATTIS !
Idag Fyller 3 st år som jag känner!!

MORMOR , 71 GRATTIS!


PATRICIA , 5 GRATTIS!


MOA , 4 GRATTIS !


Hoppas ni alla får en bra födelsedag och alla ni andra som fyller år idag med :P

Det är första Maj idag. En ny månad nu känns det verkligen som att sommarlovet närmar sid med stoora seg. Längtar så jävla mycket !

Nu ska jag till Mormor och fira henne och sedan ska jag antingen vara med molle och aknske elle om hon kan . Det blir nog så. Eller så fick jag erbjudande att gå på fotbollsmatch i stadsparken djurgården mot Råslätt eller nåt . Men jag tror inte att jag har några pengar till det ^^ .

Vi hörs senare pusspuss

Kommentar:
#1: elvy

Min littlesister

2008-05-02 @ 19:44:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: