Kastella

2008-05-22
18:23:47

Lustigt ?!?
Idag när jag skulle till skolan så hörde jag något pipa i min väska. Jag kollade i den och såg Malins hemtelefon :O . haha har ingen aing om hur den kan ha hamnat där. Sen började jag tänka om det var den ända telefonen Malin har och det trodde jag så jag sket i bussen och ringde istället till min mamma. Så hon skulle skjutsa mig till Malin och sedan till skolan och så fick det bli. haha lusigt värre :)


I skolan hade vi prov i svenska. Det var nog det cepigaste provet jag nånsin haft har aldrig hört något av orden innan men men det var jag oförberett så det var ju inte meningen att jag skulle kunna de. Det hände nog inget mer speciellt i skolan ... eller jo jag hade ju uppsats i mental också det gick mycket bättre än vad jag trodde. Fast jag satt ju uppe till 00.30 igår och fixade lite med det så vi får väl hoppas att det lönade sig :)

Sen jag kom hem har jag bara suttit här och lamat. Mitt photoshop har slutat funka så jag ska ta och slå en pling till pappas lilla vän så han kommer hit och fixar det :D .

Idag blir det Tv kväll. Såhär der det ut inför kvällens pogram :
19.00 - 20.00  So you think you can dance - Scandinavia
20.00 - 21.00  Spårlöst (sanningens ögonblick är också så jag zappar nog lite)
21.00 - 22.00  Dirty sexy money
22.00 - 22.30  So you think you can dance fortsättning :)

Och resten av kvällen blir det MTV =)

Vi hörs kanske senare ;)

Kommentarer:
#1: Tobias

svar: åh danke ;)

2008-05-22 @ 18:30:58

tackså mkt du! :D

precis likadan ser min tv kväll ut, förutom spårlöst!

det är ju melodifestivalen, kvalet på 1an oxå, 21.00-23.00 ! :)

2008-05-22 @ 19:12:16
#3: Sara

Har lagt upp 3 bilder nu:) Men det går ju inte att göra dem så stora när de ska visas i bloggen. Ska försöka komma ihåg att göra min nästa bloggdesign bredare :)

2008-05-22 @ 21:42:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: