Kastella

2008-05-11
22:38:21

Natti nattii

Idag ska jag gå och lägga mig tidigt. Det är ju så jävla skönt men
igentligen ingen ide för även om jag lägger mig i min säng nu så
somnar jag inte endå förens typ 2 timmar. Om jag skulle gått och
lagt mig vid 01.00 så skulle jag somnat direkt men nu ligger man
och glor på tv i typ 2 timmar istället. Snart börjar en film som jag
hade tänk och kolla på så jag lär ju inte somna en på en stund.

Vilken tid brukar ni gå och lägga er?



Så vad har hänt idag ?
Jag, Malin och Elvira GICK till vättern. Vi har börjat komma igång nu.
vi satt där nere en stund och sedan tog vi bussen hem igen..

Imon är det skola från 08.00-16.00 surt eller vad ? vi har typ världens
sämsta schema. på Måndagar och fredagar då man verkligen inte 
orkar skola eller ska göra något efter så slutar vi sent och har ingen 
sovmorgon. Så jävla surt. Jag hoppas verkligen att vi får ett bättre
schema i 2:an vilket jag inte tror kommer att hända men men... 

Efter skolan så ska jag nog möta min mamma nere i stan. Vi ska kolla
efter badshorts. Måste verkligen ha ett par nya nu mina börjar bli lite
tajta. Jag har sett ett par lite längre på veromoda som jag ska prova
får hoppas att dom passar och sedan har jag provat ett par andra
baggy jeans som jag kanske ska köpa också men dom kostar 400
så jag vet ej om jag ska köpa dom en för jag har typ inga pengar kvar^^
Men domma är det iaf dom är skit snygga och sköna ! :)   :
image316


Jag var på a6 idag en snabbis med mamma igen och jag köpte en

svart bekini på H&M (kommer inte ihåg priset) Och en kofta från

BIKBOK för 200 kronor.

 Tog bara bilderna lite snabbt nu så dom ser lite cepiga ut :P

Nej nu måste jag sova det blev inte så tidigt nu iaf tack vare detta inlägget :P
ha de bra Hejsvejs !


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: