Kastella

2008-05-22
23:12:44

Så.... ?!?!?


Asså helt seriöst vad händer med melodifestivalen? . Blir det bara sämre och sämre eller håller jag på att växa ifrån skiten? . Innan tyckte jag att melodifestivalen var as kul men nu ? nej nej nu sitter jag bara och klagar på allt . Blir lixom inte kul att kolla. Både Jag, Mamma och Syrran satt och stirrade in i tvrutan med snea ögon ! . Det är ju inga bra låtar nånstans och allt har bara sjunkit till båtten! Finns det någon här som tycker att det är as kul ?. Det som var en sån fin familje tradition att sitta där i soffan med lite chips och grejjer och kolla, rösta, jubla. Nu blir jag bara deprimerad. Lite synd faktigt !



Bäst för er att ni kollade på So You Think You Can Dance :)
Det är så synd att alla killar är så jävla bra !!!!!
Jag tycker inte att tjejerna ligger på alls samma nivå !
Hatar att Robin åkte ut förra gången han är så jävla klockren!
Kolla här bara !!!! ÄLSKA HONOM!!!


Robin och Daniel var ju lätt grymast ! Nu hoppas vi på att Daniel Vinner :)

Kommentarer:
#1: Anonym

men omg, har var ju inte alls så bra, han var knappt bra...

2008-05-23 @ 16:16:38
#2: Sara

Jo visst är han :) Men jag ska aldrig säga aldrig, rätt som det är kanske folk blir intresserade av att köpa förstoringar av bilder i sommar, och då får jag mig ett litet jobb! :)

2008-05-23 @ 18:10:03
#3: Kastella

JO han är bra ! . den stilen är så jävla grym...

2008-05-23 @ 21:18:39
#4: Sara

detsamma:)

2008-05-23 @ 22:11:13
#5: Anonym

joo visst stilen är fett grym! men han gör den inte speciellt bra..

2008-05-23 @ 23:04:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: