Kastella

2008-05-13
15:54:26

Skolan Tis.
Idag var Nationella prov igen då , fats del 2 . Det gick väl inget
vidare denna gången heller. Och denna gången kändes det
inte ens bra så vad ska jag få nu då 0 påäng eller? :O
ajja det är bara att vänta och se ^^

Efter nationella så stack vi ner till stan. Jag och becka åt på Zubway !
Alltid lika gott ! . Sedan flyttade vi fram våra lektioner så att vi kunde sluta
vid halv 2. Så på svenskan kollade vi på trojja och på eng så kom några
amrikaner och snackade med oss dom var mycket trevliga :) Jag satt och
va lite tolk ^^

Yeey jag hade tänk och fråga molle om hon ville leka med mig idag men
sen slog det mig att hon slutar klockan 17.00 tror ja . Så det blir nog kanske
inget med det idag.


Sitter och lyssnar på massa gammal musik :P

Kommentarer:

Men du kommer klara dig i matten! :D vi får leka imon gumman

2008-05-13 @ 23:08:49

Vi får la se.. har snackat me honom idag hehe ^^ ja klart vi skaaaa

2008-05-14 @ 11:13:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: