Kastella

2008-05-19
14:13:09

Skoldag igen !
Sorry för att jag inte skrev något igår men min blogg var as seeeg ! . Jag tänkte lägga in en "fin" liten bild jag gjorde på malin men Nej nej nu kan jag inte lägga in bilder heller. Det laggar gärnet ! Men Grattis igen molle hihi !

Idag var det skola då. Jag hade prov i arbetsmiljö. Det gick väl ganska bra tror jag. sedan så bestämmde vi oss för att åka till Jakobssons bil. Vi håller nämligen på med ett miljöarbete om bilar och min grupp är jävligt sega så fick åka dit idag och vi ska lämna in allt på torsdag! Sedan orkade vi inte åka tillbaka på dom sista lektionerna för dom räknade ju med att vi är där på bilsaken nu med. Skulle slutat 16.00 idag igentligen så det är väldigt skönt.

Nu ska jag sätta mig och skrva lite om pojeket. och sedan ska jag ta de lugnt och kolla Tv . Blir nog ett tilll inlägg lite senare....


Snart är detsommarlov ! <3
* 62 lektioner kvar!!!+ att några vlir inställda !
* 15 skoldagar !!!
* 4 Veckor !!!


Fyfan vad jag längtar sååå skönt nu när man kan börja räkna ner !!! <3

Kommentarer:
#1: maaalin

hiihi as skönt! tack gumman ; )

2008-05-19 @ 14:15:12

62 lektioneR?!!?!?
shiiiiet va mycket:P
har ingen aning om själv vad jag har:P

2008-05-20 @ 17:36:37
#3: sandra

haha ngn av oss räknar inte rätt! :P jag har räknat ner sen vi började efter jullovet ;)

2008-05-21 @ 13:59:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: