Kastella

2008-05-12
20:09:48

Tråk igen !
Tjosan tänkte skriva lite om min dag...

skola då slutade dock 1 timma tidigare för att vi fick slippa metten eftersom att
det är nationella imon. På svenskan kollade vi på troja men vi hann inte färdigt
hela filmen jag satt och funderade på om jag har sett den eller inte men jag kom
inte fram till någon slutsats.

Efter skolan så tog Jag,Jojje och Becka tåget till centralen med Wille och Emil
jag vet EN som tyckte att det var jävligt kul iaf hahahaha...

När jag kom hem satt jag här lite och sedan stack jag med mamma till stan för
att prova bröloppsklänning för att hon ska vara tärna. Hon blev as fin men vi vet inte
riktigt vilken det blir än. efter det så stack vi och provade badshors men jag vet inte
riktigt om jag vill ha dom som jag provade på Veromoda vi får väl se.

När vi skulle åka hem få blev jag as sugen på fika så vi stannade på coffeehouse
by georges och tog en liten fika mysiiiigt.

När jag var påväg hem så ringde jag lilla Elvira men hon var påväg till frida så nu
sitter jag här och tråkar. ska väl kolla tv eller nåt får la se.....
 
Usch jag känner mig ganska trött idag faktiskt vet inte alls varför men jag är typ
osocial och grejjer lite surt =/ kan kanske bero på att vädret inte var alls lika fint
idag och att det blåste som fan ! usch VÄRME KOM TILLBAKA !

image317

Hoppas att ni har haft en kul dag :)

Kommentarer:

Du skulle ju fikat med oss på georges :D

2008-05-12 @ 23:28:20

Haha jag va inte hungrig då hade ju precis ätit :) . men en annan dag =)

2008-05-12 @ 23:42:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: