Kastella

2008-05-01
13:13:52

Valbog !
Kvällen igår var skojjsiiig. Vi började hoss molle och sedan blev det vättern och lite annat. Massa gulligt och skönt folk var vi med ! Kvällen slutade på 12:ans pizzeria där min mamma hämtade mig,molle och elle.

Som vanligt var min lilla kamera med :) haha
 Vi testade denna drinkmixern igår ! . 
                            Den var INTE god. Kanske för att jag inte gillar banan ^^
Jag och elle innan utgång :P
 Molle vid busshållplatsen :P
 Elle, Molle och Jag
Här har vi björn med den najsiga minen och Kenny haha
Danne är Glaaad , Kenny är minde Glad  ;)

Tack för en underbar dag allihopa ! <3

Vad gjorde ni?

Kommentarer:
#1: maaalin

hihi :D jag var med dig! ;P

2008-05-01 @ 13:42:42
#2: Kastella

Klart du var ! . vad är en valborg utan malin ;)

2008-05-01 @ 13:47:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: