Kastella

2008-05-21
20:36:38

Yess

Kom nyss hem från dansen. Den var laam vi gjorde inte så mycket (som vanligt. det är det vi är bäst på) . Men men vi har inget att bli klara till nu iaf så det spelar ju ingen roll.

Jag sitter nu och har panik över mina studier!
Tills imorgon har jag :
1 meo uppsats i mental vilket betyder att jag ska komma till lektionen utan några som helst hjälp medel och skriva så mycket jag kan om stress, glädje eller någon annan känsla. Jag kommer absolut inte klara detta eftersom jag inte kan något om något av det ! Jag får väl se hur det går.

Inlämmning av grupparbetet. Som jag har sagt innan så har jag ett grupparbete om miljöbilar och detta ska vara inlämmat imon. Detta är KÖRT ! . jag är knappt färdig med det första jag skulle göra och jag har 3 saker till. Jag har ingen aningom vad jag ska skriva om eftersom papprerna är i skolan. Jag trodde att jag hade mer tid på mig än vad jag har och detta gör att ajg inte kommer hinna allt. Om jag skulle ha gjort bra ifrån mig på detta så skulle jag nog kunna få VG i företagsekonomi men nu är det kört ! Men jag får ta det som de kommer !

Igår va jag så jävla glad för att jag fick G i matte nationella som jag absolut inte trodde ! och så fick jag VG+ på Engelska provet . Jag blev skitnöjd men nu känner jag mig bara nere för att jag inte kommer klara domma två sakerna!



Idag stack jag till A6 med Malin en stund men vi hittade ingenting där så vi stack ganska snabbt till Malin och satt där och lamade :) Sedan blev det till att cykla till dansen haha det gick väl sådär tog en jävla tid iaf ! Vi suger verkligenpå att skjutsa speciellt Malin. Så sitter hon och klagfar på mig när jag kör henne sen när hon ska skjutsa mig så vinglar hon som en jävla kärring XD imon åker bruttan till GBG ha de så skojj ! . Frida med ha de så skojj du oxå haha :)


Nu ska jag snart kola på Pussycat Dolls 2.

Amerikansk realityserie från 2007. Säsong 2. Avsnitt 1 av 10. 15 tjejer har valts ut, men bara 12 får flytta in i vindsvåningen i Los Angeles och börja Pussycat Dolls boot camp. .Tjejerna får tips av Pussycat Dolls i att få självförtroende. Nsyncs JC Chasez överraskar dem med ett besök. Tjejerna delas in i grupper inför veckans framträdande, och en persons bristande självförtroende leder till bråk mellan deltagarna....


MISSA INTE !


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: