Kastella

2008-11-23
21:16:50

En annorlunda, kanon kväll !
Ja öhm vad ska man säga . Någon gång får man vara så busiga som jag och Malin var igår. Eller hur? haha



Pontus en kille från Nässjö skrev till mig på msn att han var här hos sin vän och att jag och malin skulle komma förbi. Jag har aldrig träffat honom men vi ar snackat ett bra tag. efter många om och men så åkte vi dit , till vätersnäs. Pirriga oc nervösa som vi ar på bussen då alla tankar flög in och ut genom huvudet. Tänk så e dom helt sjuka i huvvet?, dom kanske är 40 bast osv . Men nej nu var vi påväg så vafan xD

När vi kom dit så släppte allt. Det var pontus som kom ner för trappan haha :) . Vi kom in i Stefans (komas) lägenhet och hälsade på grabbzen. Sedan blev de korttrick och massa filmklipp på Criss Angel. Värsta diskutionen om han är så cool som han är hade vi . jag ochPontus tror på de men koma, mole och nicklas var la inte så övertygade. Det är bara för att dom är efterblina haha .  Sedam blev några alkohol spel också roliga va dom. . Det var skit kul skrattade typ hela tiden och dom var verkligen skit goa allihopa. Snygga hockey 88:or kan de bli bättre ;) ? haha .

Efter att vi kommit på att sista bussen hade gått så erbjöd sig killarna att vi kunde sova där och så blev det. Jag fick såklart den skönsate sängen :)  haha .

På morgonen var det upp och hoppa jag försökte väcka pojkarna som skulle spela match om några timmar men det var inte så lätt kan jag lova er . Killarna stackoch käkade pizza och jag och malin stack hem .  

Kanon kväll måste jag säga. sånt här händer inte speciellt ofta haha men kul va de.  En riktig höjdar helg !  Idag har jag bara tatt det lugnt ^^

Pusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspuss
Pusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspuss

Kommentarer:

Kul vare! stjäl din text litegrann xD

2008-11-23 @ 22:47:17
#2: Karro

Du får de om du är snäll :) Ja KUL är det rätta ordet emn jag kan lägga till fler men de ta vi inte nu ahah okej ajg flummar bara sluta läsa för ja slutar skriva nu ;)

2008-11-23 @ 23:04:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: