Kastella

2008-11-01
12:41:46

Halloween !
Igår var det ju Halloween och det blev först förfest med killarna nere i dykarklubben . Sedan drog vi vidare på fest hos Vikki. det var typ fullt med folk man kunde knapps röra sig. Vi stannade där i några timmar innan den var dax att dra igen. Sedan ringde Molle Jimmie och kollade vart dom var så vi träffade dom en stund ochs edan skjutsade han hem mig. . .

väl hemma så spelade jag monopool med min famlij trevligt .

Min kväll var väl sådär måste jag säga. . . . men men bättre än att sitta hemma.

Nu ska jag snabbt till några av våran famlijens vänner och fira trev lite. Sedan vet jag inte vad jag ska göra . Blir nog att sitta hemma ikväll . . .

lägger ut bilder senare hinner inte nu .

Kommentarer:
#1: Malin Svensson

vadå min kväll var sådär?

Hade du inte kul? :o

2008-11-02 @ 20:29:46
#2: Karro

Jo de va heelt okej !

2008-11-03 @ 13:21:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: