Kastella

2008-11-15
19:09:28

Lördag!
Sitter och väntar på att tjejerna ska komma till lilla mig. Har ingen aning om vad vi ska göra idag men vi kommer nog på nåt. Bestämmde oss iaf för att träffas här först.

Idag var jag på stan och åt med syrran och mamma och sedan stack jag upp till a6 för att köpa en fil, Hittade lite kläder också som jag inte har råd att köpa för tillfället eftersom min mamma fyller år den 26 och sedan måste jag spara till julafton, så jag får vänta lite med dom.

Igår så va jag med frida och kollade på idol. Surt att Lars åkte ut förra veckan han var min favorit! .<3. Det börjar bli väldigt svår att veta vem som ska åka ut nu , snart är det final som gäller ! .

För att jag älskar lars ! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: