Kastella

2008-11-09
23:56:15

Lör/Sön!
Lör:
Jag och Malin stack såmsagt till Elvira där vi kollade på film. Det blev Over her dead body som var helt okej och Jumper som jag har sett innan med snyggingen Hayden Christensen i spetsen ;) grrr!  han hade man inte sakt nej till:)

SÖN;
FARSDAG ! grattis pappa , eller vad säger man ? :S
min syster väckte mig idag och vi gav pappa våra fina presenter. 4 böcker och ett par handskar :) . Sedan kollade jag på Idol och efter det så åkte vi till Farmor och Farfar där släkten var samlad för är äta mat.
När jag kom hem slappade jag lite och sedan pluggade. Jag och mamma köpte kräftor och kollade på Hemma bäst som var på 4:an klockan 21.00 :). Bra film^^

Imon är det skola igen tagga ! Usch usch

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: