Kastella

2008-11-19
21:45:11

Öppet hus med tjejerna !

Idag hade vi 2 lektioner  skolan. Jag hade verkligen bestämmt mig för att inte stå på Öppet hus idag men efter att Valle och Lollo tillsammans med lewi och Ulla hade tjatat ett tag så gav jag mig. Krävde dock att jag inte skulle få göra provet imon och så fick det bli :) .

Så från klockan 6-8 så har Jag, Lollo och Valle stått vid entren och varit allmänt trevliga ^^ . Massa skratt blev det också ska jag lova er tex:

S- Vad söta ni är tjejer !
S2- Ah, det var väl första gången :O

Hahah min idrottslärare är förjävla go asså !

Och det gick väl sådär att ta kort med XD .





Men men det var helt och att stå där faktsikt även om man försökte ducka för alla videokameror och systemkameror osv som sprang omkring :) . Najs najs. Vi får även var sin bio biljett och en fin ROSA t-shirt ^^


Nu ska jag gå och kolla lite tv . Ikväll blir det läggdax tidigt :)

pusspusss <3


Kommentarer:
#1: Lollo :)

haha de va kul va de :D " en trappa ner " hahah xD <3

2008-11-20 @ 07:13:13
#2: karro =)

Haha ja de va de ^^ <3

2008-11-20 @ 20:26:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: