Kastella

2008-11-03
19:23:55

Skola, Mobilproblem, Motionera !
Hallu eller . Nu ska jag snart ta min hund och möta frida ochs edans ka vi gå en liten sväng. Jag har ont i huvudet och är as trött men jag är lite snäll idag jag akn behöva lite motion.

Skolan gick bra idag. på dansen var vi bara 5 pers ganska skönt ;) .

Telia har haft störningar idag och jag och Valle fick sån damp på jag ringde till telia för att se vad de va för fel och det var något om att de hade störningar i hela sverige och att de skulle försöka fixa de.. och det löste ju sig också :)

Har varit på A6 och köpt idrottsshorts och lepsyl  bara så ni vet haha.

Nej nu måste jag dra mig och ta på mig en massa kläder det är ju SKITKALLT ute ! :@

Kommentarer:
#1: Larre

haha bäst när Lollo ringde, " men va fan den jävlen frågar va jag har för problem" hahahah xD

2008-11-06 @ 22:22:54
#2: Karro

Hahahahaha den va bäst ! XD

2008-11-06 @ 23:19:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: