Kastella

2008-10-11
15:00:52

Gbg / Gårdagen !

GBG:
Vi kom till gbg kl 09.00 och då tog vi en snabb frukost inne på Nordstan. Sedan började vi med shoppingen. det blev en seeg start för både mig och Valle men Lollo kämpade på haha.

Efter några timmar halvspringandes i stan så käkade vi på McDonalds, mums ! . En måltiden var det bara att köra igår ingen. Även om det kändes som att man hade massa tid kvar så får man ju ändå skynda sig som fan sen i slutet. Bussen gick hem igen vid 16.25 så vid 16.00 ringer Lollos mamma och ber oss komma till pressbyrån . Så ja, vi SPRINGER dit men då är dom inte där :O . då menar dom ju såklart den andra :O . Det är det jobbigaste när det finns så många likadana affärer man vet ju inte vilken dom menar. Så vi kutade till den andra pressbyrån men såg dom inte där heller . Helt döda var vi när vi hittade dom bakom ett hörn och klockan var då 16.15 .

Panik
som va hade så gick vi as fort till bussarna och skämde ut oss för hela göteborg tack vara att vi gick in på "bussområdet" och tänkte gå till bussen men nej då kommer en kille fram och skriker att vi inte får går där. Vi fattar ingenting och säger att vi ska med den bussen och han skriker att han skiter i vilket men att vi ska gå bort därifrån. Då ser vi att vi e i ett inhängnat område och där vi typ sprang in står det asstort på marken att INGÅNG ÄR FÖRBJUDEN ! ojojoj . . . pinsamt så vi fick helt enkelt springa ut igen och in på staionen och gå runt. Men vi hann med bussen som tur va :) .

I Göterborg köpte jag köpte:

En kofta :  Zara : 300 kr

Björnborg trosor : MQ : 200 kr

T-hirt : Gina : 200 kr

Tröjja : Gina : 200 kr

3 sjalar : Pepper : 160 kr
2 ljus : - : totalt 110 eller nåt. 

Så jag köpte ungefär för 1100 kr. sen gick de ju åt lite till mat och sådant också . :P . Men det var en lyckad dag iaf. Nu vill jag bara tillbaka och hämta resten haha ^^ 

Tack för en underbar stressad dag Lollo, Valle, Anneli och Elisabet


Lite bilder på töserna :)



Gårdagen :
Igår blev det skola till 15.30 och sedan stack jag hem och fixade lite.

Sedan bar det av till Frida Bäck . Där lagade jag , Elle och Frida mat. Det blev kyckling file med klyftpotatis och Café De La Paris sås :) . Mycket gott :) .

Efter maten började idol och vi kollade på de . Då kom äver Jimmie förbi :) . Efter idol kollade vi på Fredag hela veckan och sedan stack jag och Jimmie hem till honom och hämtade hans RockBand . Resten av natten spelade vi och vid 04.00 nångång så var det vara jag och Jimmie som var vakna eller knappt jag heller men typ :P . så Han drog sen hemmåt så att vi kunde sova :) . En Mysig kväll hos Frida blev det. Kanon ! . orkade verkligen inte göra något annat igår.
 
folket jag var med :)     :


Frida :)


Jimmie :)


Och Elvria :)

Kommentarer:
#1: frida.

Snyggaste bilden på mig ! NOT

2008-10-11 @ 17:49:56
#2: karro

Klart den är snyggast Frida :)

2008-10-12 @ 23:39:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: