Kastella

2008-10-26
12:11:07

Helgen / Lov / Härligt

drar lite om helgen nu först då . I fre satt vi hos elvria och kollade på Idol och Fredag hela veckan samt ¨t kladdkaka :) Mums. När jag kom hem så spelade jag poker i ca.2 timmar :P

Igår (lördag)  så åkte jag och frida till VIP och köpt lite chips och sedans tack vi hem till henne och kollade på CAMP ROCK ! :) . Den var heeeeelt okej =) . Sedan kom Elvira och vi sen blev de lugnt till jag drog hem  00.30 eller nåt .

Äntligen LOV ! . skönt  men det kommer gå så jävla fort jag vet de ! . Har inget speciellt som jag ska göra frutom att klippa mig och sen kanske jag ska träffa en vän som jag inte har sett på SJUKT LÄNGE ! . Ska blir kul men vet ej om det blir av än :)  .

Snart så ska jag till ikea med mamsen och sedan ska jag väl ringa vännerna ^^ .

ha de gött :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: