Kastella

2008-10-05
13:06:02

Hultsfredsresan!

Kom till skolan vid 07.00 och vi kom väl iväg vid 07.20. Väl framme i hultan klockan 08.00 ungefär så gick vi in och fick lite papper och så. Min första känsla när jag kom ut ur bussen vra typ .. Brassta? :P .Vi fick lita frulle och sedan hade en kille föresläsning med oss i 1,5 timme tror jag de va . Det var det jobbigase jag har vrait med om usch jva trött jag va. Fick plåga mig själv för att inte somna. Vi fick en liten rast efter det då vi gick och köpe 5 klubbor var för att inte somna på nästa föreläsninhg. Men var inte lite plågande .

Sedan blev det mat vid 13.00 kanske . och det sarverades nån  korvgryta som inte såg allt för vacker ur så jag och Lollo begav oss ut i den "stora" staden och gick till en pizzeria som vi hade spanat in när vi kom. Men nej då är den stängd. I staden finns det  
2 pizzerior
1 DYR kinaresurang
1 Grill
1 annan resturang
1 konsum

att äta på och ALLT är stängt utam konsum och kinaresturangen såklart :O . Det står att allt ska va öppet från 09.00-21.00 men nej nej . Så med 5 minuter kvar på rasten så stack vi in dit och köpte enhamburgare med pommes DYRT! . vi började igen 13.45 men då hade inte vi fått våran mat än och vi skulle samlas för att gå tillsammas till ett annat ställe. Men nej de hann ju inte vi. 

Så 30 min försenade började vi gå omkring i staden för att hitta idrottshallen. Jag har visst en fårmåga att komma vilse i städer :S . När vi väl hade frågat lite Hultsfredsbo så hittade vi byggnaden och sprang in till lektionen med Martin Lidberg , ni vet brottaren som var med i letassdance.  Folket hade då massa övningar med honom men eftersom vi kom frösent så kollade vi på. Trevlig kille :P



Sedan var det dax för det sista passet som var hopprep och det var jag med på. Vi oppade dubbelrep, långreep och enkelrep. Najs najs

Efter en LÅNG dag så var det riktigt gött att säta sig i bussen och åka hem. Känner att kroppen behöver med är 3 timmas sömn för sånna här dagar. Har ju lärt mig nåt iaf ;) .

Glad att jag åkte iaf . hihihihi

När jag kom hem bblv de chill och jag , mamma och pappa kolade på mamma mia och käkade kräftor :) 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: