Kastella

2008-10-13
20:24:12

Lalalala
Igår var det en riktigt chill dag. Gick runt i myskläder hela dagen och efersom det var så fint väder så tog jag med min hund ut på en promenad :) . Jag såg 2 ÄLGAR neranför mig . Lite sjukt att dom är där för det är typ presic vid motorvägen och mitt bland massa hus , Det ar iaf en upplevelse . Jag hade min kamera med min men tyvärr så var jag för seg för att hinna ta upp den och ta kort . Hade varit ganska kul att ha bildbevis :)



Senare på kvällen så bakade jag och Mamsen Pannkakor och åt krätor medans vi kollade på Ensam mamma Söker . Innan jag gick och la mig kollade vi även på Pretty Woman :) .









Idag var det damp i skolan. Jag kom klockan 08.02 för att gå på min dans och när jag närmar mig salen så ser jag att alla går därifrån :O . Så JA självklart så var det inställt för andra måndagen i rad nu . Hur svårt kan de va att gå in kvällen innan och typ skriva på internet att vi inte har någon dans så vi kan få sova vidare :O . Nej nej nej de funkar ju inte ?!?!?! :S Jag, Lollo och Valle fick dampet och bestämmde oss för att åka hem till Valle och sedan bara komma på sista lektionen på dagen . Så vi myste lite hemma hos henne och sedan så blev det käk på MAX :) . mums ^^

Efter min enda lektion i skolan (som jag för övrigt fick reda på mitt prov i . Jag fick MVG -  YEEEEY ^^ Helt sjuk )
så stack jag hem och sov en stund och nu sitter jag här och latar mig och lyssnar på lite ny musik :)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: