Kastella

2008-10-06
23:23:49

Ny vecka . Nya möjligheter
Måndag ida och dagen började INTE bra . km till solan 10 i 8 för att ha Dans men NEJ klockan 10 över kommer de ut en kille och säger att våran danslärare är sjuk och att vi inte har något. Fan va arg man blir då asså ! Så jah, Lollo och Valle fick skjuts hem av tim till lollo och där pluggade vi lite och så. Sedan blev det skola och sista lektionen var det prov. Det känns som att de gick sådär. . .

efter skolan tog jag de lugnt och sedan vid 18.00 blev jag sugen på att gå ut och gå. Detta händer inte ofta så man får ju ta tillfället i akt . Så jag ringde frida och vid 20.30 kom hon till mig och vi tog med oss min lilla vove och gick för att träffa Jimmie. Vi stog och snackade ett bra tag men sedan blev det dax att gå hem eftersom frida har skola imon och INTE JA :D .

Studiedag imon :) . skönt . Får se vad jag ska hitta på. Tror jag ska till mormor en stund och sedan A6 . Sen om jag hinner så ska jag va me Jimmie en stund me . Jaja vi får se hur det bli. Beror väl på mär jag vaknar osv.

Nu ska jag inte sitta här mer :) . ha de gött :

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: