Kastella

2008-10-30
00:34:25

Skövde ! :)

Efter att jag hade klippt mig så stack jag hem och fixade mig lite. Kan säga att jag är sådär nöjd med håret det blev väldigt kort. Men det växer nog ut snart :) .

Vid 12.01 gick tåget till Skövde och när vi kom fram fick vi reda på att Patrik skulle komma 2 timmar efter så eftersom att vi hittar så bra nu i den stora staden så gick vi omkring i lite affärer och så innan han kom och mötte oss. Vi 3 gick sedan hem till Karlberg och där satt vi och snackade lite . Sedan skulle det bli bowling men nej, då var alla banor upptagna och ingen film gick på bion XD . så det fick bli Bad Bos 2 på film hos Alex istället. Efter en bra stund kom Jonas och sedan chillade vi ett bra tag innan vi 4 stack och åt på McDonals. Alex fick dock stanna hemma och leva på sina yoghurtar eftersom han har opereat sig stackarn.



Efter käket så drog vi oss mot resecentrum och boysen drog hem. 40 min efter gick vårat tåg :P
Det blev en trevlig dag !

Dagen var såååå Löst XD


Dax att sova godnatt :)


 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: