Kastella

2008-10-16
22:37:11

Tankar!
Sitter och kollar på Hells Kitchen...
Idag var det skola, en inställd lektion så jävla gött :) .

Fick reda på att min vän råkade ut för en olycka med sin mc i förrgår. Han ligger nu på sjukhus och har skadat kotorna i ryggen, Detta kan leda till fölamning !!!!! . Jag hatar sånt här .. när man får reda på något så hastigt ! . stackarn, just nu går alla minnerna genom mitt huvud.. alla 5 åren Usch hoppas allt blir okej med dig ! Tänker på dig du klarar detta ! Vill bara åka upp till honom men de e ju inget man kan göra bara så : / . Kämpa på ! Allt kommer bli bra !  <3

Ska snart sova hoppas jag kan de nuu ..

Ha de bra alla !

Kommentarer:
#1: Lollo :)

riktigt hemskt är det :/ <3

2008-10-17 @ 16:43:48
#2: karro

Jaa det är de ! . hoppas att de blir bra !

2008-10-17 @ 18:55:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: