Kastella

2008-10-27
00:43:30

Tröttt
Sitter nu här med halft öppna ögon som svider!. As trött är jag men jag orkar inte gå och lägga mig ... illa !

Idag var jag och Mamsen på Ikea, elgiganten,Pc-city och media markt. Sedan chillade jag hemma framför datan ett bra tag innan Tjejerna kom hem till mig..  Det blev gossipgirl och hål i väggen och sedan 40 year old vigrin eller va den heter. Mys

Trodde att jag skulle klippa mig imon men nej nej då hade mamma tänkt fel datum ( tog min mammas klipptid) Så nu blev det inte så . . . Kanske ska upp till A6 och ta nya hål i öronen istället jag får se när jag vaknar och vad som händer.

Vi satt och tänkte på vad vi skulle göra nu på lovet och kom fram till att va kanske ska till BodaBorg ! Men först måste vi få med oss lite folk :)  Det fixar sig nog. 

Nu blir det sängen Sov Gott ! ´ZzzZZzzzz

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: