Kastella

2008-09-11
22:03:50

En slapp dag !
Idag blev det ingen skola för min del. Hade as ont i magen och var helt utmattad i hela kroppen. Så det blev sovmorgon och sedan städade jag lite här hemma. Efter att mamma hade komit hem så stack vi till stan och A6 för att leta mer paket och nu har jag äntligen hittat lite saker jag vill ha . Men helt plötsligt gick det från inget till FÖR mycket ! Jag kommer aldrig att få allt det och jag kommer inte ah råd med allt sjäklv heller så vi år se vad som händer.

Ikväll har jag kollat på Idol , Top Model och nu är det Filip & Fredrik :) .
Snart blir det sängen för min del .

Måste också skriva grattis till Jimmie som klarade Teoriprovet ida . Bra jobbat pojk :) 

Imorgon ska jag till hudsak och sedan blir det skola från 11.45 - 15.15

Pusspuss 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: