Kastella

2008-09-23
09:04:06

Ett litet in lägg !
Hejsan hejsan . Sitter och latar mig framför vakna med the voice. Gick inte på förstalektionen idag efter som var bollspel och jag inte kan vara med på de iaf.

Igår var det skola , det var ju ett tag sen jag var där men de har varit skönt att få slippa lite. Efter skolan kom Emil, josses pojkvän och hämtade mig och sedan stack vi 2 upp till A6 för att leta lite födelsedagskläder till honom :) . Vi tog oss lite mat på Dragon med mumsigt.

När jag kom hem ifrån A6 med det bara slappt. Nu kan jag äntligen andas med min näsa. Vet ni vilken befrielse det är ? - WOW !  haha .

Näää nu ska jag gå up och frächa till mig lite :) . ha en bra dag !

Fick denna låten av Jojje babe igår. Den är as go så jag delar med mig :)  (A)

Höjj volymen ! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: