Kastella

2008-09-06
02:52:49

Familjen, Chill, stan , Hem, Sova !
Kvällen började med att pappa lagade god mat och vi satt och käkade samt kötade lite. Sedan blev det Buzz :) . Jag och min mor är typ sämst ! fast jag tycker det spelet är as kul iaf, skit samma om man förllorar typ XD . Pappa blev mästaren och efter det komm Josse.



sedan vid 22.56 tog jag bussen till Molle tillsammans med min syster som skulle ut på krogen. Där var också Frida och de låg typ och sov och var as sega. Men det där orkade inte jag med så inget sovade när jag kom inte ! . Frida åkte med bussen efter ett tag och jag samt Molle stack ner till stan. Där träffade vi lite folk och så. Vid 01.30 så lämnade jag Malin till hennes vän och sedan tog jag taxin hem med syrran och hennes pojk.

Chill blev de ikväll då  ! Imon får vi se vad sov händer har fått lite erbjudanden av folk .. men vi får se . ha de bra så länge :)  

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: