Kastella

2008-09-05
17:11:33

Fredag !
Nu var det helg igen ! . Så skönt eller vad säger ni?
    Skola som vanligt idag då hände inte något speciellt.
         Eller jo på bussen dit var busschaffören helt jävla cepe ! 
       Mina 2 vänner ( Valle,Lollo) satt längst fram i bussen så 
      jag ställde mig bervid dom och då sa han till mig att jag
      inte fick stå så nära dörren och jag stog typ 1 meter ifrån
    den. Men jag var snäll och flyttade på mig några steg åt
     vänster och sedan efter typ 3 hållplatser så kommer de
   på en annan och ställer sig så att han står typ lutande
på dörren men Nej då säger han fan iget. Vid varje
        hållplats skulle han vara trevlig mot nån han var verkligen
helt wired ! :O .



Ikväll ska det nog bli god mat och Buzz med familjen :) .
Sedan blir det nog att ajg är med vännerna en stund också
om det händer nåt kul :) Mer vet jag inte !

Jag och mamma har köpt oss en scanner/kopiator/skrivare så jag har börjat scanna in lite bilder XD. haha det kan vara lite kul att lägga ut gammla bilder som man tagit med vanlig kamera. Jag tänkte bjuda på de få som jag har lagt in !


På denna bilder har vi först Ia,Flora,Jejja& Frida i brittebo 2003.
Och på den andra bilden är det Frida,Jag&Jejja vet inte när den togs men inte förra året iaf XD


Och här har vi skolavslutningen i 6:an haha Och sedan är det monica och Jag och Millan :)  Fan va man saknar tiderna asså ! det är hämskt hur fort tiden går :(
Ska nog scanna in lite fler snart de kommer nog också in :)



Nu ska dra mig en väng pusspuss

Kommentarer:
#1: Sara

Tack! Jag fotar med Canon EOS 450D:)

2008-09-05 @ 19:03:32
#2: Maaalin!

HAHA snyggt!xD

2008-09-05 @ 19:08:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: