Kastella

2008-09-16
21:01:37

Ingen skola för mig idag!
Hepp det blev en slappar dag idag för att få mig på benen igen . Mådde skit när jag vaknade så jag sket i skolan. Lika bra att stanna hemma och vila upp sig än att gå där och smitta ner alla andra och så .

Nu har halsonten gått över till grym hosta. Har as ont i lungorna och skit nu istället men det brukar väl bli så när det börjar gå över eller har jag helt fel? :) .
Det blev chill idag då och jag har varit ute och tagit lite kort på min vovvsing med min nya kamera :) . det kommer ju ta ett bra tag innan jag fattar alla finesser men det får ta den tiden det tar :)

Imorgon blir det försök på skolan igen då. Har dock bara 2 lektioner så det ska jag nog klara av.

Kollar på idol nu och jag blir kör i typ masssaaa !
Den här killen bland annat !  <3


Ha de bra :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: