Kastella

2008-09-07
21:18:49

lördag / söndag !
Lördagen började slappt och jag satt mest hemma och chillade. Vid 18.00 stack jag och mamsen till Mormor och åt kräftor. MUMS ! .


För mig blev det bara ett kort besök för när jag var färdig där så stack jag till Malin för att planera kvällen.  Efter många om och men så bestämmde vi oss för vad vi skulle åka och sedan drog vi ut för att partajja :) Vi var lite överallt och träffade folk och sedan hamnade vi på Ljungarum. Där bestämmde jag mig för att ringa lilla lollo och som tur va så var hon påväg hem så vi gick och hämtade henne och sedan kom killarna och hämtade oss för att gå in till Reffle. Där blev de chill med gitarren och massa sång . Mys :) . Jag och Molle skulle med bussen 02.11 men nej som vanligt är det något som håller kvar oss och vi missar sista bussen. Så vi går tillbaka in och fortsätter vara sociala. Det blev massa trevligt snack med Stefan och Teggle innan vi stack hem på morgonen.

Gustaf                               Jimmie                        Conne & Lina

Fritz                                    Jag & Fritz

Skit najs kväll trevlig att träffa gammla vänner som man inte har sett på länge typ.

Sov sedan hos molle  i nån timma innan jag drog hem och idag har jag bara chillat !
Imon är det skola igen då . Nu börjar det jobbiga schemat för mig :(

Vi hörs imon puss puss
)

Kommentarer:
#1: Maaalin!

Funfunfunfunfun :)

2008-09-07 @ 21:35:48
#2: Lollo :D

hihi de va tervligt vare ;D kul att du ringde <33

2008-09-07 @ 22:51:47
#3: Karro

Jaaa de va kanon :D . Klart ;) Kul att du hängde med en stund <3 :)

2008-09-08 @ 06:57:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: