Kastella

2008-09-28
16:41:41

Om Helgen !
Tänkte dra lite om helgen !

Fre:
Skolan var som vanligt och när jag hade slutat stack jag hem och funderade på vad man skulle göra resten av kvällen. Jag, Elle och Frida stack till Molle där vi satt och snackade lite innan vi begav oss ner till city för att fika. dock inte frida för hon stack hem.

Fiket var stängt så vi gick en sväng och helt plötsligt så var vi 5 meter från ett cepe bråk som bröt ut. En kille slogs ner och en annan var några centimeter från att spräcka skallen på honom som låg ner med sin fot . Helt sjuk :O . Hur fan orkar man med sånt? . Inte för att vi vet vad som hade hänt innan och så men som det såg ut så hade denna killen inte ens varit inblandad i vad som hade hänt tidigare... Det kan ju bara halndla om att vara på fel ställe vid fel tidpunkt man är inte säker någonstans nu ! Killen med sönderslaget huvud lämnade blodpölen under sig och promenerade bort med en annan, och såklart så kommer polisen när det är försent och allt är över.... Vi stack sen så har ingen aning om vad som hände efter det men hämskt var de iaf. HATAR BRÅK/ SLAGSMÅL! Mogna för i helvete ! . Har varit med om tillräckligt många nu känner jag . fyfan !

Kvällen fortsatte med McDonals och träffade jimmie och simon en stund också. Trevligt.

Lör:
Gick upp vid 07.30 för att åka till Ullared.  Det var Jag,Mamma och Syrran som åkte. Väl där så gick vi i affärerna och köpte lite stuff. Efter att vi hade gått i några timmar  så var det ingen kö in till Gekås så vi gick in där i kanske 30 min max. vi var inte ute efter att gå där inne och trängas denna gången men när kön var borta blev man allt lite lockad iaf. Jag köpte på ullared:
2 par skor
1 Väska
Och inne på gekås:
Lite godis
2 tröjjor

Kom hem vid 4 tiden eller något och då stack jag och molle till a6 för att leta kläder inför kvällen. Det gick inte så bra, inget shoppat för min del.

Jag åkte he och började sakta göra mig iordning och när Elvira kom hem från sitt dop åkte jag till henne och gjorde mig iordning. Sedan stack vi till Molle för att förfesta lite. Taggade Party och sedan stack vi til SBN en sväng. Inte alls så som jag hade tänkt mig. Lite folk men annars dög det väl . För er som inte vet va det är så är det stockolm by night. typ ett gymnasie disco eller något liknande. Efter det så stack vi ut och där träffade vi friberg samt lite annat folk. Vi åkte omkring lite och sedan blev det dax att dra sig hem till Malin för att sova.
Kvällen blev inte som vi hade tänkt oss men men hur ofta blir dom de lixom? ;)

Lite bilder:

Elle innan Molle :)            Innan SBN ;)                     Slappt :P

Andreas & Molle               Friiberg                Sleeping time


Kommentarer:
#1: Malin svensson

Blod :( : ( :(

Kul igår iallafall :P

2008-09-28 @ 17:18:45
#2: Julia

låter som en härlig helg

2008-09-29 @ 13:50:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: