Kastella

2008-09-04
15:07:00

Plugg
Tjoho!
Sitter i skolan och har engelska. Min lilla "söta" lärare Lena har genomgång men jag orkar inte lyssna just nu är för trött så jag sitter och surfar lite istället. Slutar 16.00 idag och började 08.20 såååå jobbigt !

Idag på bussen hit så mådde jag skit jag var as nära på att svimma :O . allt blev svart och jag tänkte "nu är det kört" . Men som tur va så fick jag en plats så jag svimmade aldrig...

Igår: 
Igår efter skolan så var jag, mamma och josse  och fikade på waynes sedan så skulle de på bio, mamma mia som jag redan har sett så jag stack till Elle istället. Där spelade vi wii och snackade lite. Sedan kom frida och de följde mig hem lagom till att idol började . Så nu var de igång igen :)

Senare vet jag inte vad som händer får la se . men jag skriver när jag kommer hem igen :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: