Kastella

2008-09-08
22:23:19

Skola , Jag tror inte jag orkar mer !
Usch! Bra sätt att börja en mening så alla fattar att det inte kommer vara mycket positivt i detta inlägget. Skola idag igen då ja. Det är sjukt va sliten man är på morgonen när man knappt har sovit något på hela helgen, Visst jag får skylla mig själv men jag orkar inte med skolan. Jag är ledig 1 dag då man orkar göra nåt så tro fan att man vill göra något kul då och utnyttja tiden så mycket som möjligt.

men jag gick upp iaf och satck till skolan. Vi hade dans för första gångenidag och det gick bra. Men fan va varmt de va i den lilla salen usch usch.  Resten av dagen var som vanligt och sen jag slutade har jag bara chillat hemma med mamsen :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: