Kastella

2008-09-11
00:05:14

Tar igen den dåliga uppdateringen!
Jag har inte tänk på att skriva nu på ett tag så jag tar igen de jaghar glömt nu istället då.

Tis:
Vi kom till skolan en aning försent till bollsporten så vi gick in medans gruppen satt duktigt och lyssnade på läraren. När vi sprecia hade kommit innanför dörren vände han sig om och sa:
- Ni ska inte vara här ni ska in på andra sidan.
Så vi gick smidigt ut och gick till andra sidan. Då tog vi ju förgivet att vi skulle vara där så vi gick in ställde ifrån oss väskorna och satte oss bland gruppen då staffan ( ledaren) vände sig om och sa:
- Tjejer ni ska vara i den andra gruppen!
- Nej han skickade ju in oss här :O, sa vi snabbt i gensvar.
- Okej men ni är mycket välkommna.
Och så började vi. As jobbigt va de me massa fys och skit. !

Efter boll spel flöt dagen på som vanligt och istället för idrott sista lektionen så hade vi fotografering det gick verkligen inte bra !

Efter skolan stack jag inte till A6 som planerat utan jag stack och fikade med Malin istället. Vi köpte oss varsin bagette + en kaka  ( tjockisaar )  :P  .

På kvällen var jag med mamma och jobbade till 21.00 sedan blev de Tvresten av kvällen !

Ons:
Drog till skolan och allt var som vanligt. på Lunchen drog Jag, Lollo & Valle till pizzerian och käkade. Efter skolan så stack jag hem och chillade. Sedan vid 18.07 så stack jag till A6 för att leta födelsedagspresent till mig. Jag tycker det är ganska tråkigt att gå och shoppa själv men man får kanske mer gjort då? . Jag köpte 1block,1penna,3 sudd, 1 linne. Jag la också undan en stickad kort kofta som jag ska önska mig av farmor och farfar i födelsedagspresent.

Mamma kom och hämtade mig vid 8 då A6 stänger och sedan har jag bara kollat på tv.

Bara för att jag nu har tagit skolkort igen så scannade jag in några klassfoton som jag tänkte bjuda med mig av:


1:an

9:an

9:ans Suckfoto

8:an

7:an

6:an

5:an

4:an

3:an

1:an / 2:an

Förskolan nångång :)


Sådär nu har ni sett nästan alla mina skolfoton XD . haha Det är sjukt va man vissa förendrar sig :)

Nu är det dax för mig att sova pusspuss.

Kommentarer:
#1: Moni & Frida.

Vi har nog inte garvat såhär mkt på länge xD hahahhaha

// Moni & Frida

2008-09-11 @ 19:35:42
#2: Karro

Hahaha så bra :P

2008-09-11 @ 20:28:24
#3: iiiaaa

HAHAHA, aaaaw xD

2008-09-19 @ 12:52:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: