Kastella

2008-09-21
01:59:41

Trött

Ikväll skulle jag egentligen leka med Elvira men så blev inte fallet sen tillslut så jag och mamsen stack och köpte kräftor och hrde 3 filmer.

Den första filmen var Fool´s Gold. Jag tyckte den var helt ok.
Inte favortitfilmen direkt. Handlar om ett gift par som skiljer sig och de har letat efter bortglömda skatter i åtta års tid men inte hittat något. När en ny ledtråd uppenbarar sig återupplivas parets äventyrslust och kanske även deras känsla för romantik.   Typ sådär föklaras den i korta drag.


He´s the girl gillade jag därimot as mycket.
Typiskt sånna filmer jag gillar =)
Handlar om  Woody och Nell som har bott grannar hela livet och de  är olika som dag och natt. Woody är stjärnan i skolans fotbollslag, Nell sitter mest med näsan djupt i skolböckerna.  På en utflykt till stadens museum möter de en urgammal gud, som spelar dem ett spratt - och byter plats på deras själar. Nu är Nell fångad i Woodys kropp och Woody i Nells, och det skapar problem. Woody kan plötsligt inte spela fotboll längre och Nell kan inte ens genomföra det enklaste provet. För att klara sig finns bara en utväg att hjälpa varandra...
Denna filmen tycker jag verkligen ni ska se :)


Denna filmen kan jag inte göra ett åtlåtande om än för jag har inte kollat klart på den. Mina ögon orkade inte hålla si uppe längre och inte mammas heller så vi bestämmde oss för att forsätta imon så jag skriver hur den var då :)



Sitter nu och läser min kusins resedagbok. Hon åkte till USA i måndags där hon ska jobba som barnflicka hoss en famlij under 1 års tid. Tycker det är skit spännande att läsa om hur det är och idag hade hon skrivit ett as långt inlägg om hur familjen var och så. Anna, min kusin är bara 19 ( fyller 20) jag hade aldrig vågat åka iväg så långt utan någon annan . HELT SJÄLV till usa . Usch nej. men det är ju en upplevelse och ännu bättre är ju att de verkar vara jvligt rika också. Bor i ett as stort hus och hon har precis fått reda på att hon bor granne med sångaren i metellica :P Hon har också en egen toyota som hon ska köra omkring med och ahh joo . det låter ju som himmlariket XD . Jag hade gärna bytt med henne just nu. Skulle vara as skönt att få komma iväg ett tag. Jag vill åka upptäcka mer av världen , besöka mer länder osv. Det känns som när man har hittat ett land och en stad som man gillar så fastnar man där och nöjjer sig med det. Eftersom att min famlij har hus i Spanien så blir det ju att vi åker dit nu. Men det hade varit kul att besöka andra länder som typ Grekland, Tailand och massa annat.

ajja nu orkar jag inte skriva mer vi hör imorgon.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: