Kastella

2008-09-09
07:10:14

Wakie Wakie
Vakna eller? . Jag ska snart dra mig till skolan för att ah bollsprot för första gången . Vi får la se hur de går jag är ganska negativt inställd faktiskt . Idag ska vi ha skolfoto också. Typ vid 14.00 nån gång. Visst orkar amn inte bry sig längre? . Vi satt ochs nacade om de igår jag och tjejerna i klassen och det är sjukt hur man kunde stå framför speglar i timmar och fixa håret ochs minket innan fotot nu orkar man inte mer. Jag ska ha vanliga skolkläder och se ut ahh som jag brukar så att säga :) . 

Efter skolan ska jag försöka och få med mamma upp till A6 för att hitta något som jag kan önska mig . På sönda gäller de :) . Det suraste året ! haha men men skit sammaman får leva livet. 

Nej nu får jag nog skynda mig lite vi hörs efter skolan . puspuss på er !  

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: